Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013

bioten bodyshape anticellulite gel review !

Γειά σας κορίτσια ,

Σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για ένα αντικυτταριδικό τζέλ της bioten . Το είχα αγοράσει πέρυσι και το είχα χρησιμοποιήσει για αρκετό καιρό , μου έμεινε λίγο και το χρησιμοποιώ ακόμα μέχρι να τελειώσει και να πάρω καινούργιο. Δεν χρησιμοποιώ τέτοιου είδους προιόντα όλο τον χρόνο, αλλά μόνο ένα μήνα πριν και κατά την διάρκεια του καλοκαιριού. Είναι σε μορφή τζέλ που το κάνει να απορροφάται πολύ γρήγορα κ εμένα προσωπικά με βολεύει πάρα πολύ γιατι είναι δροσερό και μπορώ να ντυθώ μετά από δυο λεπτά. Μερικές φορές το βάζω στο ψυγείο γιατί μου αρέσει η δροσερή υφή του ειδικά το καλοκαίρι που έχει ζεστη.

Για τα αποτελέσματα:
Μετά την εφαρμογή -περίπου τρία λεπτά αρχίζει και καίει στην περιοχή που το έχουμε βάλει δεν είναι επώδυνο φυσικά είναι ένα ευχάριστο κάψιμο που μου αρέσει πολυ καθώς νοιώθω οτι το προιόν "έχει αναλάβει δράση". Το απλώνω πρωί βράδυ και εκτός απο το αποτέλεσμα που προσφέρει, αφήνει το δέρμα απίστευτα απαλό όπως καμια ενυδατική κρέμα! Ομολογώ πως αυτό δεν το περίμενα με τίποτα καθώς είναι προιόν για χασιμο πόντων και καταπολέμησης της όψης φλοιού πορτοκαλιού. Δεν ξέρω αν φταίει οτι γυμνάζομαι κ ότι τρώω υγειινά αλλά το τζέλ πιστεύω οτι βοήθησε σημαντικά στο τοπικό πρόβλημα κυτταρίτιδας που είχα στους γλουτούς συν την απαλότητα της περιοχής μετά την χρήση που προσωπικά λατρεύω. Νομίζω οτι βγαίνει και σε μορφή κρέμας αλλά πάντα προτιμώ τα τζέλ είτε προκειται για πρόσωπο είτε για σώμα , μου φαίνονται πολύ εύκολα στη χρήση !

Αυτά από εμένα κορίτσια, θα χαρώ να δώ σχόλιά σας και να συζητήσουμε.

                                                                                         Καλυψώ.

2 σχόλια:

  1. το έχω κι εγώωωωω...είναι απίστευτα δροσερό...τώρα για το καλοκαίρι είναι ότι πρέπει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. den einai ? eidika ama to valeis kai sto psugeio ! polu kalutero to gel to kalokairi apo varies kremes !

    ΑπάντησηΔιαγραφή