Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Cherrybox Ιουνίου !!!

   Γειά σας κορίτσια, το σημερινό post είναι για το Cherrybox ένα συνδρομιτικό κουτί ομορφιάς με 10 ευρώ τον μήνα . Είναι το πρώτο μου κουτί από αυτή την εταιρία, το παρήγγειλα μέσα Μαίου και ήρθε σήμερα 7 Ιουνίου, απ'ότι γνωρίζω η αποστολή των κουτιών γίνεται μέσα στο πρώτο δεκαήμερο κάθε μήνα.
 Τον Φεβρουάριο είχα παραγγείλει το Beautytestbox και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη, ήθελα να το ξαναπάρω αλλά δεν δέχονται συνδρομές ενός μήνα αυτή την στιγμή . Λόγω αυξημένης ζήτησης εξυπηρετούν τους συνδρομητές που είχαν κάνει ήδη συνδρομή για 3-μηνο ή χρόνο. Έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω αυτό το κουτί. Μπορώ να πω πως το κουτί Μαίου ήταν πολύ εντυπωσιακό και έτσι δελεάστηκα.
 

Το δικό μου κουτί είχε μέσα : 
1. Bioplasis - peeling προσώπου  60ml. κανονική τιμή 20,65 
(το προιόν αυτό μου ήρθε σε κανονικό μέγεθος) Βιολογικό peeling για το πρόσωπο.
2. Red Water - Αφρίζον τζέλ καθαρισμού με πράσινο τσάι 200ml κανονική τιμή 12,25 (το δικό μου ήταν 60ml)
3. Fresh Line Cleo - Σαμπουάν για συχνό λούσιμο
 τα 75ml 4,40 (αυτό ήταν στο κουτί)
τα 200ml 9,90
4. Lothantique - j' entends la mer  άρωμα τα 100ml 27,63 (εμένα ήταν ένα πολύ μικρό δείγμα, όπως όλα τα δείγματα για τα αρώματα)
5. Laura Mercier - Mascara Long Lash Black   29,50  (και αυτή μου ήρθε σε δειγματάκι)

(μεγάλη εντύπωση μου έκανε το βουρτσάκι καθώς είναι μικροσκοπικό !! μάλλον θα είναι ιδανικό για τις κάτω βλεφαρίδες καθώς θα διευκολύνει την εφαρμογή , επειδή είναι μικρούτσικο, η απορία μου βέβαια είναι αν το βουρτσάκι είναι το ίδιο και στο κανονικό μέγεθος)

6. έκτο και τελευταίο - M-free Εντομοαπωθητικό μαντηλάκι spray lotion 80ml 7,90 
(εμένα είχε ένα μαντηλάκι μέσα)

Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη βέβαια αυτό θα κριθεί από την απόδοση των προιόντων ... Αφου τα χρησιμοποιήσω θα κάνω σίγουρα ένα review για να σας πώ ποια άξιζαν τον κόπο ή όχι ... 
Θα τα πούμε σε ένα επόμενο  post !! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου