Σάββατο, 1 Ιουνίου 2013

Hand cream NatLab review

     Γειά σας κορίτσια το σημερινό ποστ είναι ένα review για την ενυδατική χεριών  Hand cream with Vanilla&Vitamin F από την εταιρία NAT LAB. Μερικά λόγια για την εταιρία :  "Η Nat k Lab είναι μια πρωτοποριακή εταιρεία παραγωγής και πώλησης φυτικών καλλυντικών που έχει τις ρίζες της από το 1948, όπου ήταν η πρώτη εταιρεία παραγωγής καλλυντικών στην Ελλάδα!"  όπως επίσης Τα εξειδικευμένα φυτικά προϊόντα μας, μελετημένα από ειδικούς επιστήμονες (χημικούς - φαρμακοποιούς) στα σύγχρονα εργαστήριά μας, έχουν κερδίσει επάξια την εμπιστοσύνη του καταναλωτή εδώ και πολλά χρόνια!  αυτές οι πληροφορίες βρίσκονται στο σάιτ της εταιρίας (http://www.natlab.gr/index.php?lang=el ) όπου μπορείτε να δείτε τα προιόντα αλλά και να κάνετε παραγγελίες , καθώς το μαγαζί βρίσκεται στης εξής διεύθυνση : Ερμού 39 Μαρούσι, στην Αθήνα.
      Εγώ προσωπικά ως Θεσσαλονικιά δεν είχα πρόσβαση στο μαγαζί τους , είχα την ευκαιρία να γνωρίσω την εταιρία και μερικά από τα προιόντα τους σε μια έκθεση (helexpo) που είχε γίνει στη Θεσσαλονίκη αρκετούς μήνες πριν. Είχα αγοράσει δύο ενυδατικές κρέμες και δυο σαπούνια προσώπου όλα φυτικά βέβαια, την μια κρέμα την πήρα για την μαμά μου. Περιττό να σας πώ οτι την εξαφάνισα μέσα σε ένα μήνα , μυρίζει εκπληκτικά μεθύστικη βανίλια θα περιέγραφα την μυρωδιά και εκτός από τα χέρια μου έκανε θαύματα στα ταλαιπωρημένα πόδια μου την χρησιμοποιόυσα κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ άπλωνα ένα πλούσιο στρώμα , φορούσα βαμβακερά καλτσάκια  και το πρωί τα πόδια μου ήταν απίστευτα μαλακά και ενυδατωμένα , επίσης την άπλωνα σε όλα τα ξηρά σημεία του σώματος μου όπως στους αγκώνες μου, και είδα μεγάλα αποτελέσματα και βελτίωση. Βρίσκομαι στη μέση της δεύτερης κρέμας που αγόρασα και την χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Είναι πολύ καλό προιόν και αν σας βγάλει ο δρόμος σας κατά 'κει την συνιστώ ανεπιφύλακτα !! Review για τα σαπούνια προσώπου της εταιρίας σε ένα επόμενο post.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου