Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013

MUA Αγορές


Γειά σας κορίτσια !

Το σημερινό πόστ είναι για μια παραγγελία που έκανα μέσω ίντερνετ από το σάιτ της MUA , πιστεύω όλες την ξέρετε δεν χρεάζεται να επεκταθώ. Πριν ξεκινήσουμε θα ήθελα να σας πώ οτι είμαι πολύ χαρούμενη που έχω μερικά σχόλια κάτω από τις αναρτήσεις μου, με κάνετε πολύ χαρούμενη και αυτός είναι ο σκοπός αυτού του μπλόγκ μου, να συζητάμε και να ανταλλάσουμε απόψεις ! Θα χαρώ λοιπόν  να απαντάω σε όλα τα σχόλιά σας !! Πίσω στο θέμα μας : Έκανα την παραγγελία μου όταν η MUA είχε για ένα σαββατοκύριακο τα έξοδα αποστολής διεθνώς μόνο μια λίρα. Δεν έκανα μεγάλη παραγγελία , μόνο είκοσι ευρώ εκτός από τα έξοδα αποστολής .

Προιόντα για τα χείλη :

1. MUA lipstick shade 14  - Bare

2. MUA lipstick shade 16 - Nectar

3. MUA lipstick shade 13

4. MUA PowerPout - Justify


Προιόντα για τα μάτια :

1. MUA palette - Heaven and Earth . Ήταν η μόνη παλέτα που είχε μείνει στο σάιτ και είχα ακούσει πολύ καλά λόγια , δεν σας φαίνονται όλες οι αποχρώσεις σχεδόν ίδιες ? )

2. Liquid Eyeliner shade 2

3. MUA mascara colored - shade 2

4.MUA - Intense colour eye liner - rich brown

5. MUA pro-base eye primer

6. MUA - trio eyeshadow in innocence (με δυσσαρέστησε ιδιαίτερα σ'αυτές τις σκιές το ότι είναι γεμάτες parabens , ειλικρινά τόσα πολλά parabens δεν έχω δεί σε προιόν , θα έπρεπε να γράφει από πίσω ingredients : PARABENS , γενικά τα περισσότερα προιόντα της εταιρίας  έχουν και αυτό θα με κάνει να μην την ξαναπροτιμήσω )


Για τα πρόσωπο :

MUA - Blusher in shade  Candyfloss (μια από τις καινούργιες αποχρώσεις)
και μερικά swatches : 



Σε γενικές γραμμές μου άρεσαν πάρα πολύ τα κραγιόν γιατι είναι πολύ καλά , μυρίζουν όμορφα  περίπου σαν της mac και είναι οικονομικά, επίσης έχουν όμορφες αποχρώσεις. Το θέμα με τα parabens με στενοχώρησε λίγο αλλά τώρα εφόσον τα αγόρασα και μου άρεσε η απόδοσή τους θα τα χρησιμοποιήσω. Αυτό ήταν το σημερινό πόστ κορίτσια , θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα , μιας και τελειώνει η εξεταστική. Ξέχασα να σας πώ έβαλα Bloglovin οπότε μπορείτε άμα θέλετε να με ακολουθήσετε. Φιλάκια ,


                                                                                                                             Καλυψώ.

3 σχόλια:

  1. Μόλις σε ανακάλυψα! Μου αρέσει πολύ το blog σου :) Ωραία πραγματάκια πήρες! H ΜUA μου αρέσει πολύ σαν εταιρεία αλλά δεν έιχα ιδέα ότι είχε τόσα parabens! Δυστυχώς, όμως συνήθως αυτό συμβαίνει με τα οικονομικότερα καλλυντικά Είναι "τίγκα" στα parabens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , έχεις δίκιο από δώ και πέρα θα έχω το νού μου και θα κοιτάω την σύσταση από τα πιο οικονομικά προιόντα ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειμαι κι εγω καινουργια στο χωρο των bloggers. μου αρεσει πολυ το μπλογκ σου και σε ακολουθω ηδη στο bloglovin ;) το μονο που θελω να σημειωσω (οχι ασχημα αλλα αντιθετως με παρα πολυ καλη διαθεση) ειναι οτι τα swatches των προιοντων θα προτιμουσα να ειναι κατω απο το καθε προιον κ οχι στο τελος καθως μπερδευει και πρεπει να ανεβαινουμε πανω να βλεπουμε τι ειναι το καθε τι !!! Αυτα απο μενα! καλη επιτυχια και συνεχισε με τα υπεροχα ποστ σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή