Κυριακή, 23 Ιουνίου 2013

On-line farmacy haul

Γειά σας κορίτσια ,

    Το σημερινό πόστ έχει να κάνει με μια παραγγελία που έκανα από ένα On-line φαρμακείο (http://www.e-pharm.gr/el/) πριν από λίγο καιρό. Έχω χρησιμοποιήσει τα προιόντα για λίγο καιρό, αρκετό για να σας πώ την γνώμη μου γι'αυτά.

1. Aqualia Thermal Vichy 48ωρη ενυδατική και τονωτική φροντίδα για κανονική - μικτή επιδερμίδα. 50ml   14.14 ευρώ


 Είναι πολύ ωραία κρέμα ελαφριά δροσερή δεν μου βαραίνει το δέρμα και μυρίζει πολύ όμορφα , η μυρωδιά της είναι πολύ καλοκαιρινή. Μαζί με την κρέμα υπήρχαν κάποια δωράκια ένα τσίγκινο κυλινδρικό κουτί της Vichy , ένα ελαφρύ διάλυμα καθαρισμού (solution micellaire) 30 ml , και το ιαματικό νερό της Vichy 50 ml σε σπρέυ , και ένα μικρό φακελάκι της Aqualia thermal night spa που είναι ενυδάτωση νυκτός και μάσκα σε 1 προιόν  στα 2 ml . Το διάλυμα καθαρισμού το δοκίμασα είναι πολύ καλό άοσμο και δεν είχα κάποιο πρόβλημα μ'αυτό. Το ιαματικό νεράκι σαν προιόν μου άρεσε, αλλά με ενόχλησε ο μηχανισμός του σπρέυ καθώς δεν ψεκάζει ομοιόμορφα και τρέχει το προιόν από κάτω, αυτό το έχω ακούσει και από άλλες κοπέλες. Την κρέμα νυκτός δεν την δοκίμασα ακόμα.

2. Hydraphase Intense Yeux. Eyes - La roche posay 15 ml    12,67 ευρώ
Ένα καταπραυντικό ενυδατικό τζέλ για τα μάτια με καφείνη για την μείωση των μαύρων κύκλων , την ανακούφιση των πρησμένων ματιών και ισχυρίζεται πως λειαίνει τις πρώτες λεπτές γραμμές κάτω από τα μάτια. Ήθελα πολύ καιρό μια ενυδατική για τα μάτια για καιρό χρησιμοποιούσα την bepanthol κάτω από τα μάτια μετά το ντεμακιγιάζ γιατί η περιοχή έτσουζε και με τραβούσε , τώρα βάζω το τζέλ πρωί βράδυ και είμαι πολύ ευχαριστημένη . Το οτι είναι τζέλ με διευκολύνει στο να ενυδατώνω την περιοχή πρίν βάλω το κονσίλερ χωρίς να είναι βαρύ και λιπαρό το αποτέλεσμα.

3. Effaclar A.I. 15 ml La roche posay      10,59
Μια κρέμα κατά των τοπικών ατελειών , βοηθάει στην καταπολέμηση της ακμής , στο να φύγει γρήγορα και να μην αφήσει σημάδια. Αυτός ήταν κυρίως ο λόγος που την αγόρασα καθώς έχω αρκετά σημάδια από ακμή και δεν θέλω να αποκτήσω άλλα. Είναι λίγο νωρίς για να έχω ολοκληρωμένη άποψη γι' αυτή την κρέμα, πάντως μου έχει αφήσει πολύ καλή πρώτη εντύπωση.

Ο λόγος που έκανα παραγγελία από αυτό το σάιτ είναι καθαρά οι τιμές του , νομίζω είναι από τα πιο οικονομικά του είδους του , μου άρεσε ιδιαίτερα οτι υπήρχε η επιλογή της αντικαταβολής και οτι μπορείς να κάνεις παραγγελία  ως επισκέπτης στο σάιτ χωρίς απαραίτητα να εγγραφείς . Παρήγγειλα Παρασκευή μεσημέρι και Δευτέρα πρωί ήταν στο σπίτι μου, (μένω εκτός Αθηνών οπότε φαντάζομαι ότι οι παραγγελίες μέσα στην Αθήνα γίνονται ακόμα πιο γρήγορα) . Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν πάνω από 30 ευρώ. Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα προτιμήσω ξανά αυτό το φαρμακείο.

Αυτά από μένα θα τα πούμε σε ένα επόμενο πόστ.

                                                                                                                Καλυψώ

2 σχόλια:

  1. geiaaaaaaa!!wraies agores...
    pws mporw na se kanw follow??den vlepw oute gfc..oute bloglovin!
    8a xarw polu na se dw sto blog mou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. S'euxaristw polu eimai kainourgia kai den xerw akoma na xeirizomai kala to blog , tha prospathisw na valw bloglovin , ennoeitai tha graftw sto diko sou, filakia !!

      Διαγραφή