Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

red summer nails (Lovie) ! Cheap Wednesday

Γειά σας κορίτσια ! Σήμερα εκτός από ένα review για αγαπημένα προιόντα , θα εγκαινιάσω την καινούργια μου στήλη . Τη στήλη (ή θέμα της Τετάρτης) που θα ονομάζεται Cheap Wednesday . Κάθε Τετάρτη θα έχω πολύ φθηνές επιλογές αγαπημένων προιόντων !
   
Σήμερα θα σας πώ για τον αγαπημένο μου, και φθηνότερο συνδυασμό νυχιών για το καλοκαίρι. Πρόκειται για το ανοιχτό κόκκινο βερνίκι της Lovie No.29 και το ξεβαφτικό νυχιών dalon - aceton free nail polish remover που περιέχει γλυκερίνη.

Θα ξεκινήσω με το βερνίκι της Lovie πρόκειται για ένα ανοιχτό κόκκινο βερνίκι , άκρως καλοκαιρινό. Το πήρα πρώτη φορά πριν απο 2 χρόνια , αυτό είναι το δεύτερο μπουκαλάκι μου και είναι ήδη στη μέση , αν και τα βερνίκια της εταιρίας έχουν μεγάλη ποσότητα μέσα, τόσο πολύ αγαπώ αυτό το βερνίκι ! Μου είναι δύσκολο συνήθως να βρώ το κατάλληλο κόκκινο βερνίκι για την επιδερμίδα μου, όπως με το κόκκινο κραγιόν περίπου. Το συγκεκριμένο μου αρέσει και ταιριάζει πολύ με το δέρμα μου, δεν πήζει με τίποτα όπως πολλά άλλα βερνίκια νυχιών παραπλήσιας τιμής είναι πολύ λαμπερό και με ένα γυαλιστικό στα δικά μου νύχια κρατάει μέχρι και πέντε μέρες σε πολύ καλή κατάσταση .

Το ξεβαφτικό νυχιών είναι πολύ καλό καθώς είναι το μοναδικό που δεν με γεμίζει με κόκκινο βερνίκι όταν ξεβάφω τα νύχια μου και το εκτιμώ πολύ αυτό , γιατί όταν ξεβάφουμε τα νύχια μας από κόκκινο βερνίκι είναι πάντα μπελάς γιατι λερώνει τρομερά , με αυτό το ξεβαφτικό έχω λύσει το πρόβλημά μου !!! ίσως το μόνο αρνητικό είναι ότι έχει έντονη μυρωδιά, αλλά με την καλή δουλειά που κάνει χαλάλι!


Αυτά από 'μένα θα τα πούμε στο επόμενο post !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου