Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

Αγαπημένα Ιουνίου

Γειά σας κορίτσια ,

Τα προιόντα που αγάπησα και χρησιμοποίησα  περισσότερο τον Ιούνιο είναι αρκετά..

Αγαπημένο απολεπιστικ´ο προσώπου είναι το bioplasis facial peeling είναι ένα βιολογικό προιόν με αρκετά καλούς κόκκους χωρίς να γδέρνουν αλλά κάνουν την δουλειά πολύ ευχάριστα, το άρωμα του μυάζει με πικραμύγδαλο αλλά μετά μου μυρίζει σαν το φυτό μολόχα.. η αλήθεια είναι οτι μυρίζει λίγο αποπνικτητικά αλλά μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα μετά, το συγκεκριμένο ήταν στο cherrybox ιουνίου.


Αγαπημένη κρέμα σώματος είναι το body butter του the body shop με άρωμα mango όλες το ξέρετε δεν χρειάζεται να επεκταθώ πολύ καλή ενυδάτωση και άρωμα.

Αγαπημένο σαμπουάν είναι της avon  advance techniques volume μου αρέσει πολύ αυτό το σαμπουάν είναι το δεύτερο που παίρνω και θα το ξαναπάρω σίγουρα χαρίζει όγκο και απαλότητα στα μαλλιά επίσης μυρίζει τέλεια !

Ένα άλλο αγαπημένο προιόν είναι το καστορέλαιο το πήρα απο μαγαζί με μπαχαρικά και βότανα . Τους τελευτάιους τρεις μήνες το βάζω στις βλεφαρίδες μου και τα φρύδια πριν κοιμηθώ με μια μπατονέτα και έχω δεί διαφορά , μεγαλώνουν πιο γρήγορα και οι βλεφαρίδες μου δεν πέφτουν κατά την διάρκεια του ντεμακιγιάζ πια... το χρησιμοποιώ τόσο καιρό και δεν έχει τελειώσει ούτε στο ελάχιστο..

Για κάλυψη αυτό τον μήνα επέλεξα πάλι την bb cream της garnier απλά την ανακατεύω με λίγο σκούρο make up γιατί είναι λιγο ανοιχτόχρωμη για το δέρμα μου λόγω καλοκαιριού , η πιο σκούρη δεν μου ταιριάζει ..

Για concealer το studio finish της mac με βοήθησε όταν είχα αρκετές ατέλειες για να καλύψω...

Για μάσκαρα την studio fix boldblack lash της mac είναι μια καλή μάσκαρα για καθημερινό μακιγιάζ.. ιδιαίτερα μου αρέσει που αφαιρείται εύκολα γιατί δεν θέλω να ταλαιπωρώ της βλεφαρίδες μου.

Για ρούζ το cubic της mac πάλι , δίνει ένα φυσικό χρώμα στα μάγουλα έχει satin τελείωμα

Για σκιά αγάπησα την colour tattoo on and on bronze είναι καινούργιο απόκτημα και μου αρέσει γιατι με τον ανάλογο συνδυασμό κάνει και για πρωί και για βράδυ, είναι ιδανική για γρήγορο μακιγιάζ.

Για eyeliner το master precise της maybelline ειλικριν´α το καλύτερο που έχω χρησιμοποιήσει δεν το πιστεύω πως σε δυο λεπτά έχω ξεμπερδέψει με το eyeliner πανεύκολο και πολύ απλό το αγάπησα πάρα πολύ και αυτό καινούργιο απόκτημα.

Για bronzer χρησιμοποίησα και αυτό τον μήνα το love to be matt της essence καθώς την κάνει την δουλίτσα του και είναι και πολύ φθηνό.. όσο και αν θέλω το hoola της benefit προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να τελειώσω αυτό πρώτα και μετά...

´Τέλος αγαπημένο top coat  το 649 clear shine colorshow by colorama maybelline αν και ήμουν επιφυλακτική με το συγκεκριμένο με εξεπληξε πολύ ευχάριστα !!


Αυτά ήταν κορίτσια τα αγαπημένα του Ιουνίου , θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα σε ένα επόμενο πόστ, πείτε μου αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά τα προιόντα θα ήθελα να μάθω την γνώμη σας .. Φιλάκια,

                                 Καλυψώ.

5 σχόλια:

  1. Αγαπαω και εγω το top coat της maybelline!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. den to perimena oti tha itan toso kalo ! tha to xanaparw sigoura

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γειά σου κούκλα
    μολις βρήκα το μπλόγκ σου και πρέπει να σου πώ ότι κάνεις πολύ καλή δουλειά!μου άρεσε πολύ το περιεχόμενο!της bioten τα προιοντα ςιναι απο τα αγαπημενα μου! Καλό σου καλοκαίρι!!
    θα χαρώ να σε δώ κα στο δικό μου μπλόγκ και ελπίζω να τα λέμε!!
    Φιλάκιαα
    Βίκυ

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή