Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013

Epic mascara fails

Γειά σας κορίτσια !

Επιτέλους μετά από τόσο καίρο ξαναγράφω στο αγαπημένο μου μπλογκ !! Σήμερα τελείωσα επίσημα την εξεταστική και μπορώ να αφιερώσω χρόνο στο μπλόγκ μου..
Εχω πολυ καιρό να βρώ μια μάσκαρα της προκοπής ειλικρινά ! και εκεί που πάντα έλεγα οτι τα ακριβά προιόντα σε απογοητεύουν πιο δύσκολα ήρθε η τελευταία μου επιλογή να με διαψεύσει περίτρανα !! 

1. false lash effect fusion -Max factor (20€) πλαστικό βουρτσάκι
 είχα ακούσει τόσα και τόσα για αυτή την μάσκαρα αφού υποτίθεται οτι είναι η αντιστοιχη lashblast της covergirl . Ολοι είχαν τρελαθεί μ´αυτή τη μασκαρα κυρίως οι youtubers του εξωτερικού κυριολεκτικά τρελαίνονται γί´αυτήν. (Έτσι λένε τουλάχιστον)
Ίσως φταίω εγώ , ίσως φταίνε οι βλεφαρίδες μου , ίσως η συγκεκριμένη μάσκαρα . Ήταν αρκετά ξηρή όταν την πρωτοπήρα το βουρτσάκι κατα την εφαρμογή μου πονούσε τις βλεφαρίδες . Το αποτελεσμα δεν ήταν καθόλου εντυπωσιακό, ένα μικρό συν οτι έφευγε εύκολα στο ντεμακιγιάζ ...

2. Laura mercier - long lash (mesa sto cherrybox) τρίχινο βουρτσάκι
Τι να πώ και γί ´αυτην πια... ένα βουρτσάκι τόσο δά .. δεν έκανε τίποτα μόνο διαχωρισμό κ έβαφε τις βλεφαρίδες παρ´ όλα αυτά τη χρησιμοποιώ για τις κάτω βλεφαρίδες καθως το μικρό βουρτσάκι διευκολύνει τη διαδικασία ... 
 
                    ΚΑΙ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΕΠΙΚΟΤΕΡΟ FAIL ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ

3. Clarins -wonder perfect mascara (28€, ναι) τρίχινο βουρτσάκι
Όχι ! μην την πάρετε ποτέ ούτε για δέκα ευρώ δεν αξίζει ! είπα κ εγώ να πάρω μια καλή μάσκαρα για να μην με απογοητεύσει , μεγάλο λάθος αν και είχα ακούσει καλά λόγια να τις μάσκαρα της κλαρινς...  με μια κίνηση ένα πέρασμα της μάσκαρα τις 30 πχ. βλεφαρίδες που μπορεί να έχω στο μάτι τις κάνει 3 ! τις κολλάει απίστευτα με το ένα πέρασμα αφήνει τεράστια κομμάτια προιόντος στις βλεφαρίδες τις κολλάει τις κάνει σαν απαίσια γλίτσα .. το βουρτσακι ουτε διαχωριζει ουτε μακραίνει ούτε τίποτα απλά φορτώνει τις βλεφαρίδες τόνους προιόν... επειδή ήταν ακριβή θα την χρησιμοποιήσω μεχρι τέλους.. ίσως κάποια από εσάς μα έμεινε ευχαριστημένη και να φταίνε οι βλεφαρίδες μου, θα την αφήσω ανοιχτή μπας και ξεραθεί λιγάκι..

Κορίτσια σε αναζήτηση καινουργιας μάσκαρα , αν καποια από εσάς έχει να μου προτείνει μια καλή μάσκαρα χωρίς πλαστικό βουρτσάκι θα το εκτιμήσω πάρα πολύ. Φιλάκια και θα τα πούμε στο επομενο ποστ .
                                                                                     xoxo, Καλυψώ.

2 σχόλια:

  1. μια τέλεια μασκαρα που χρησιμοποιω εγω χροοονια και την εχω βολευτει απειρα ειναι της Avon απο τη σειρα colortrend!!! κοστίζει κάτω από 5 ευρώ και η συσκευασία της είναι μπλε σκουρη με ασπρο καπακι!!! τη συστηνω ανεπιφυλακτα!

    Εγω την προμηθευομαι απο εδω -> https://www.facebook.com/pages/AVON-Greece-%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82/326321524134865

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ θα την δοκιμάσω σίγουρα !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή