Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

2 LUSH products !

Γειά σας κορίτσια,
Τρίτο ποστ για σήμερα (μα τι έχω πάθει) ;! Χαχαχα 
Λοιπόν σ´ αυτό το πόστ θα σας μιλήσω για δύο αγαπημένα προιόντα lush που ήθελα για πάρα πολύ καιρό να δοκιμάσω και επιτέλους τα πήρα με ευκαιρία ένα μικρό ταξιδάκι στη Βιέννη δυο εβδομάδες πριν. 
Το πρώτο είναι το ξηρό σαμπουάν No drought , δεν είχα ξαναδοκιμάσει ξηρό σαμπουάν αλλά απο reviews που είχα διαβάσει καμιά κοπέλα δεν ήταν ξετρελαμένη μ´αυτά που χρησιμοποιούν εδώ που τα περισσότερα ειναι σε μορφή σπρέυ... Έτσι είδα μια από τις αγαπημένες μου youtubers την hollysamanthaa να το εκθειαζει κ να το χρησιμοποιέι on camera και μου άρεσε. ΦτΆνει με τα εισαγωγικά πάμε κατευθέιαν στο ψητό: Το προιόν είναι σε μορφή σκόνης και μυρίζει σαν λεμονάκι ! Δεν αφήνει λευκή χροιά απορροφά την λιπαρότητα και δεν θαμπώνει τα μαλλιά , είναι ένα ωραίο προιόν για τις μέρες που δεν προλαβαίνετε να λουστείτε ή για ένα γρήγορο φρεσκάρισμα επίσης προσφέρει αρκετό όγκο στα μαλλιά και το καλύτερο είναι ότι το αποτέλεσμα κρατάει δηλαδή δεν σου κάνει τα μαλλιά χειρότερα από ότι ήταν πριν μετα από μισή μέρα... Βουρτσίζεται ομοιόμορφα κ εξαφανίζεται στα μαλλιά, εγώ το λάτρεψα κόστιζε γύρω στα 12 ευρώ.

Το δεύτερο και bestseller των lush είναι το bubblegum lip scrub δεν είχα ξαναδοκιμάσει scrub εμπορίου για τα χείλη συνήθως έφτιαχνα μόνη μου με ζάχαρη και μέλι αλλά ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάτι τέτοιο... Εντάξει είναι ένα ωραίο προιόν τη δουλειά του την κάνει , ζάχαρη περιέχει όχι κάτι περίπλοκο εξού και το ότι μπορείς να το φας αντί για να το ξεπλύνεις. Να σας πώ την αλήθεια μυρίζει τόσο έντονα - χημικά - συνθετικά που δεν μου πάει να το φάω μετά όλο λέω θα το δοκιμάσω αλλά πάντα το σκουπίζω δεν μου φαινεται καλή ιδέα να φάω κάτι που μυρίζει τόσο συνθετικά. Το scrub έκανε γύρω στα 9 ευρώ.

Αυτά από ´μένα κορίτσια αν βρεθείτε ποτέ κοντά σε lush ρίξτε μια ματιά αξίζει έχουν υπέροχα προιόντα ! Δοκιμάστε και τις περ´ιφημες buth bombs ! Εγώ δυστυχώς δεν έχω μπανιέρα στο φοιτητικό μου σπίτι αλλιώς θα τις τιμούσα δεόντως ...
                                                                                                  Φιλάκια πολλά , Καλυψώ.

2 σχόλια:

  1. Έχω απείρες bath bombs και αντί να τις χρησιμοποιήσω, τις έχω στα σακουλάκια τους μέσα στα συρτάρια μου και αρωματίζουν όλα μου τα ρουχαλάκια!!!! Ένα ακόμη κατάστημα που πρέπει να έρθει στην Ελλάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή