Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013

Η αποπλάνηση στο μπουκάλι !

Γειά σας κορίτσια,

Ελπίζω να είστε όλες καλά. Σήμερα θα σας μιλήσω για μια αγαπημένη κρέμα σώματος που την χρησιμοποιώ και σαν άρωμα, τόσο έντονη η μυρωδιά αλλά και η διάρκειά της.
Η κρέμα αυτή είναι η Κασσάνδρα απο τα freshline . Θα σας πώ την αλήθεια, πρώτη φορά ζήλεψα τόσο μια μυρωδιά κ πήγα να την αγοράσω αμέσως. Το άρωμά της μοναδικό , με ζεστά αρώματα νέκταρ δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως η σειρά Κασσάνδρα αποτελεί best seller στα freshline ! Για την ακρίβεια το ονομά της είναι κασσάνδρα βασιλικό γαλάκτωμα , το μόνο που ίσως μπορεί να μην αρέσει είναι οτι περιέχει λίγο glitter-άκι μέσα αλλά δεν είναι ούτε χοντροκομμένο ούτε ενοχλητικό , δεν είμαι φαν του glitter γενικά δεν μ´αρέσει πάνω μου αλλα το συγκεκριμένο δεν στάθηκε εμπόδιο να αγαπήσω αυτή την κρέμα...

Όσες φορές την έχω φορέσει , ακούω πάντα θετικά σχόλια αρέσει σχεδόν σε όλους. Το μόνο αρνητικό είναι πως το καπακι μπορεί να χαλαρώσει καθώς είναι μεταλλικό οπότε μόνο αυτο με στεναχωρεί , θα το προτιμούσα πλαστικό ή καλύτερης ποιότητας. 

Η τιμή της είναι τσιμπημένη πάνω από είκοσι ευρώ αλλά είναι από τα προιόντα που αξίζουν τα λεφτά τους, καλό θα ήταν να την αποκτήσετε σε καιρό εκπτώσεων καθ´ως τα freshline κάνουν -30% .

Όσον αφορά την ενυδάτωση δεν είναι ένα πολύ ενυδατικό προιόν , πιστεύω οτι δεν θα ήταν κατάλληλο για ξηρές επιδερμίδες. Στην δικιά μου περίπτωση το χρησιμοποιώ απο τη μέση και πάνω όπου το δέρμα μου δεν είναι τόσο ξηρό, τα πόδια μου που είναι πολύ ξηρά τα ενυδατώνω με ένα πιο πλούσιο προιόν...

Αυτά από  ´μένα θα συνεχίσω να αγοράζω αυτό το γαλάκτωμα γιατι το έχω ευχαριστηθεί πολύ .. Θα τα πούμε σε ένα επόμενο post,    


                                                                   Φιλάκια xxx

4 σχόλια:

  1. Τα προϊόντα της Fresh Line νομίζω είναι εξαιρετικά αξιόλογα!
    όμορφο review!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις βραβειάκι αν θέλεις πέρασε από το blog μου να το παραλάβεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκπληκτική!!! έχω και εγώ προϊόντα από fresh και είναι φοβερά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή