Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

Liebster award - My first one !

Πριν από μερικές μέρες είχα την χαρά να παραλάβω το πρώτο μου βραβειάκι , για 'μένα αυτό σημαίνει πολλά γιατί σκοπός του μπλόγκ ήταν να μοιραστώ την "τρέλα" μου για τα καλλυντικά και τα προιόντα περιποίησης με όσες είναι φαν αυτού του σπόρ ! Με αφορμή αυτό το βραβείο λοιπόν  χαίρομαι , που θα έχουμε την δυνατότητα να γνωριστούμε περισσότερο μεταξύ μας , απαντώντας σε μερικές ερωτήσεις...  

Αυτο το βραβειάκι μου δόθηκε από την Μάχη , κάτοχο του μπλόγκ Stylicious my friend http://styliciousmyfriend.blogspot.gr/

Οι κανόνες του βραβείου Liebster :
  • Πρέπει να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που ετοίμασε το άτομο που σου απένειμε το βραβείο.
  • Πρέπει με τη σειρά σου να μοιράσεις το βραβείο σε άλλα 11 μπλογκ που έχουν λιγότερα από 200 μέλη και να κάνεις και εσύ με τη σειρά σου 11 διαφορετικές ερωτήσεις.
  • Πρέπει να ενημερώσεις τα άτομα στα οποία δίνεις το βραβείο.
Οι ερωτήσεις είναι οι εξής :
 1. Ελλάδα ή Εξωτερικό;
Σίγουρα Εξωτερικό, θα ήθελα μια αλλαγή στη ζωή μου την συγκεκριμένη στιγμή και εκτός από αυτό λατρεύω τα ταξίδια !!!
2. Αλμυρά ή γλυκά;
Αλμυρά !!
3. Πολυκατοικία ή μονοκατοικία;
Μονοκατοικία , γιατί μ'αρέσει να υπάρχει και κήπος !
4. Σινεμά ή χουχουλιάσμα με dvd;
Σινεμά , με ποπ κορν και κόλα !
5. Ελληνική ή ξένη μουσική;
Ξένη , όχι οτι θα έκλεινα και τα αυτιά μου άμα άκουγα Ελληνική .
6. Φλατ ή ψηλοτάκουνα;
Δύσκολη ερώτηση , και τα δύο μ'αρέσουν αλλά για κάθε μέρα προτιμώ φλάτ.
7. Κάμπινγκ ή ξενοδοχείο;
Ξενοδοχείο , είμαι παιδί της πόλης εγώ , δεν τα πάω καλά με τις εξοχές .
8. Έντονο ή απαλό μακιγιάζ;
Το απαλό είναι πιο κομψό αλλά και το έντονο έχει τη χάρη του, θα έλεγα απαλό.
9. Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε δέκα χρόνια;
Με μια ονειρεμένη δουλειά όπου θα με κάνει να ξυπνάω κάθε μέρα χαρούμενη !
10. Πιστεύεις στη φιλία μεταξύ άντρα και γυναίκας;
Θα ήθελα να πιστεύω , αλλά όχι συνήθως είναι μονόπλευρη .
11. Ποιο θεωρείς μεγαλύτερο ελάττωμα 
και ποιο μεγαλύτερο προσόν για κάποιον άνθρωπο;
Το μεγαλύτερο προσόν για έναν άνθρωπο κατά την γνώμη μου πάντα είναι να είναι καλοπροαίρετος και θετικός , το μεγαλύτερο ελάττωμα είναι να μην είναι ειλικρινής.

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου , οι δικές μου ερωτήσεις για τις νέες κατόχους του βραβείου :

1. 'Εχεις μετανοιώσει για κάτι που δεν έκανες ;
2. Make up ή bb cream ;
3.Μονόχρωμα ή χρωματιστά;
4. Χειμώνας ή καλοκαίρι ;
5.Ψέμα ή αλήθεια που πονάει;
6.Όνειρο ή στόχος;
7.Ξανθό ή μελαχρινό;
8.Μαύρο ή άσπρο βερνίκι νυχιών;
9. Τι κοιτάς πρώτα σε κάποιον;
10.Αγαπημένο φαγητο;
11. Αγαπημένη ταινία;

Το βραβείο αυτό το δίνω στα παρακάτω μπλόγκ :
1. Diary of a beauty addict
2. Laura's beauty stuff
3.Angel's and Nastazia's beautyst- beauty and style
4.Maria's beautiful world
5.Just another beauty Victim
6.My little beauty obsessions
7.Corall blogs
8.beauty stadust
9. i looove make up
10. style symptoms
11. Cinderella's Boudoir

Αυτά από εμένα , αυτές ήταν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις όσα κορίτσια κάνουν σχετικά πόστ αν θέλουν ας μου αφήσουν λινκ από κάτω

                                                                                                         Φιλάκια πολλά , Καλυψώ.







9 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι! Πρέπει να το έχω κάνει αν θυμάμαι καλά!
    Α, έχεις και Instagram? Θα σε ψάξω, αν θες βρες με κι εσύ! Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πώς είναι το όνομα σου στο Instagram ? το δικό μου το έχω πάνω πάνω , φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου εύχομαι να τη βρεις αυτή τη δουλειά που θα σε κάνει χαρούμενη και να είσαι πάντα έτσι!!!!

    Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!!! Φιλιά πολλά κοριτσάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου! :) Χίλια ευχαριστώ για το βραβείο! Θα πρέπη να ετοιμάσω απάντησης μου :) Μετά που θα γράψω και δικές μου ερωτήσεις και θα διαλέξω blogs, τι άλλο να κάνω ακόμα? :) Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. meta tha prepei na dialexeis 11 blogs me ligotera apo 200 meli , kai na tous paradwseis to vraveio afhnontas tous mhnuma gia na ta eidopoihseis !!! filakia polla , to axizeis to vraveiaki :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλυψώ σ ευχαριστούμε πολύ!!! επειδή είχαμε λάβει και πιο παλιά βραβείο, και ήδη έχουμε απαντήσει και έχουμε ετοιμάσει μία τέτοια παρόμοια ανάρτηση, πρέπει να το ξανακάνουμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. oxi fusika, emena apla mou arese to blog sas kai sas to xarisa, filakia polla :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίες η απαντήσεις σου!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή