Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

My everyday makeup routine


Γειά σας κορίτσια !
Το σημερινό πόστ έχει να κάνει με τα προιόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά .
Βήμα πρώτο, ενυδατώνω το πρόσωπό μου με ένα ελαφρύ ενυδατικό τζελ κατά της λιπαρότητας που με βοήθησε αρκετά όταν είχα ακμή. Περιμένω ένα δυό λεπτά να απορροφηθεί και μετά εφαρμόζω το porefessional της benefit στη ζώνη Τ για να μην φαίνονται οι πόροι μου.
Βήμα δεύτερο, εφαρμόζω το make up / bb cream ανάλογα με τις ανάγκες , αν έχω πολλά να καλύψω τότε βάζω make up .
(radiant natural fix foundation, SKIN79 intense classic balm)
Bήμα τρίτο, σειρά έχει το κονσίλερ και τα φρύδια , βάζω ενα καλυπτικό κονσίλερ στις ατέλειες και ένα για φως κάτω από τα μάτια, μετά χτενίζω τα φρύδια μου και τα γεμίζω, καμιά φορά όταν θέλω έξτρα κράτημα βάζω και διάφανο τζελ για να τα σταθεροποιήσω.
   (studio finish concealer NW20, radiant illuminating concealer , elf eyebrow kit -light)
Bήμα τέταρτο, σειρά έχουν οι σκιές , πρώτα εφαρμόζω βάση για να μην μαζέψουν οι σκιές στα 
βλέφαρά μου και τις περισσότερες φορές καταλήγω σε ουδέτερες αποχρώσεις .
   (mac painterly paintpot, naked basics urban decay)
Bήμα πέμπτο, το eyeliner και η mascara
    (rimmel scantaleyes eyeliner super fine, Clarins Wonder perfect mascara)
βήμα έκτο, το ρούζ και το bronzer 
   (rimmel longlasting blush -bronze, mac blush -cubic)
Bήμα έβδομο , τα σετάρω όλα με πούδρα, αν και προτιμώ ελεύθερης μορφής , μου έχει τελειώσει και προσπαθώ να χρησιμοποιήσω αυτές που έχω και μετά να πάρω μια άλλη.
   (la roche posay toleriant teint mineral powder )
βήμα όγδοο, αν και συνήθως δεν βάζω κραγιόν αν βάλω θα βάλω κάτι πολυ ουδέτερο .
    (mac lipstick -creme cup, elf matte lipcolor natural)
 'Oλα τα πινέλα που χρησιμοποιώ ειναι real techniques, ecotools, elf και mac.
Aυτό ήταν κορίτσια το καθημερινό μου μακιγιάζ , αν έχω αρκετό χρόνο στη διάθεσή μου, αν βιάζομαι ίσως παραλείψω κάποια βήματα :)
 Θα τα πούμε στο επόμενο πόστ , φιλάκια πολλά.

7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ρουτίνα και χρησιμοποιούμε αρκετά κοινά προιόντα!:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα τα προιόντα που χρησιμοποιείς. Αγαπημένη παλέτα της naked! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις έκανα το What's in my Shower tag και σε τάγκαρα και εσένα θα χαρώ πολύ να το κανείς αν δεν το έχεις κάνει ήδη φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα που χρησιμοποιείς!:)
    Βαρβάρα από http://confessions-of-an-everydaygirl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή