Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2013

Αγορές από online Φαρμακείο.

Γειά σας κορίτσια το σημερινό πόστ έχει να κανει με κάποιες αγορές από το φαρμακείο.
1. Aqualia thermal light ενυδατική της vichy είναι η δεύτερη που παίρνω , την έχω βολευτεί που λέμε, αναλυτικό πόστ θα σας κάνω άλλη φορά. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη.
2. Aqualia thermal spa night vichy . Την είχα δοκιμάσει σε δείγμα και μου άρεσε πάρα πολύ, ειδικά το ότι , όταν ξυπνούσα το πρωί δεν ένοιωθα την επιδερμίδα μου λιπαρή αλλά πολύ μαλακή και ενυδατωμένη, bonus : χρησιμοποιείται και σαν μάσκα ! Αναμένετε review .
3. Lierac demaquillant douceur micellaire, νεράκι καθαρισμού , είχα ακούσει καλά λόγια το είχε και σε προσφορά μείον 6 € οπότε, το πήρα, θα δούμε πως θα πάει....
4. Bepanthol sensicare , υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή δεν το έχω δοκιμάσει λογικά καλό θα είναι.
5. A to Z multivit health aid , πολυβιταμίνες, τις έχω ξαναπάρει , δεν τις παίρνω συχνά μόνο όταν νοιώθω πεσμένη την άμυνά μου, βρίσκομαι σε περίοδο ανάρρωσης οπότε καλό θα κάνουν. Extra: τις είχε σε χαμηλότερη τιμή από το φαρμακείο της γειτονιάς.
6. Korres nailpolish- light mocca 32 ήθελα ένα nude βερνίκι νυχιών , είχα ακούσει πολλά για αυτό οπότε το πήρα...

Αυτά ήταν τα πραγματάκια που πήρα , για όσα ενδιαφέρεστε πείτε μου να σας πώ αναλυτικά την άποψή μου μόλις τα χρησιμοποιήσω κάποιο διάστημα... Καλό μήνα να έχουμε , φιλάκια πολλά !

                                                                                                                    Καλυψώ.

3 σχόλια:

  1. Όμορφες οι αγορές σου! Με γεια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι αγορές σου! Το nude βερνίκι ειναι must αυτη την εποχή! ;)Με γειά σου!! +follow ;)xx
    tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή