Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2013

Some empties ...

Γειά σας κορίτσια , 
Το σημερινό πόστ όπως θα καταλάβατε και από τον τίτλο έχει να κάνει με προιόντα που έχουν τελειώσει, άλλα με άφησαν ευχαριστημένη και άλλα όχι... 

1. Pantene σαμπουάν για αναδόμηση : ήταν μια χαρά σαμπουάν αλλά όχι για τον τύπο των μαλλιών μου καθώς ήταν πολύ ενυδατικό για εμένα.
2. Hydraphase legere laroche posay : αυτή η ενυδατική κρέμα προσώπου με στεναχώρησε, την πήρα πριν ανακαλύψω τα ηλεκτρονικά φαρμακεία και την πλήρωσα 26 € , ήταν πολύ ακριβή και η σύστασή της δεν με ικανοποιησε . Περιείχε spf 15 , με πείραξε γιατί η μυρωδιά του ήταν πολύ έντονη μύριζε σαν αντιηλιακό, επίσης η αισθητικός μου , μου είπε οτι οι κρέμες με spf φράσσουν τους πόρους. Επίσης ήταν αρκετά λιπαρή καθώς legere , δηλαδή ελαφριά ήταν μόνο στην υφή και ολχι στη σύστασή της. Όπως και να χει για την τιμή της περίμενα κάτι πολύ καλύτερο, γενικά αθτή η εταιρία  με έχει απογοητεύσει αρκετά.
3. Nivea deodorant happy time με bamboo και πορτοκάλι... Δεν θα πώ πολλά all time favorite το αποσμητικό μυρίζει φρεσκάδα και πορτοκάλι , αγαπώ κάθε τι πορτοκάλι, και το καλύτερο; Η μυρωδιά του δεν αλλιώνεται από τον ιδρώτα και διαρκεί.
4. Avene καθαριστικ´ο προσώπου για προβληματικά δέρματα : το έχω πάρει αρκετές φορές και ειδικά όταν είχα ακμή και παλιότερα με βόλευε πιο πολύ. Τώρα μετά από κάθε πλύσιμο μου αφήνει την επιδερμίδα πάρα πολύ αφυδατωμένη σε σημείο να με τραβάει σε σημείο που να πονάω . Μετά χρειάζομαι μπόλικη ενυδατική. Χρησιμοποιώ ένα ακόμη τώρα και μετά θα δοκιμάσω κάτι άλλο.
5. Avon advance techniques σαμπουάν για όγκο: ωραίο σαμπουάν έδινε όγκο, μου άρεσε .
6. Le pettit M. Αφρόλουτρο μέλι λεβάντας : πολύ ωραίο αφρόλουτρο μυρωδάτο , αλλά δεν κρατάει στο δέρμα , δεν πειράζει το αγαπώ έτσι κ αλλιώς. Τελειώνω ένα ακόμη τώρα.
7. Opti free express : υγρό φακών , δεν είναι και από τα αγαπημένα μου αλλά εντάξει τη δουλειά του την κάνει.
8. Και τέλος l'oreal mega volume collagene 24h mascara : μου άρεσε πολύ την ευχαριστήθηκα ωραίος όγκος τέλειο τρίχινο βουρτσάκι πολύ καλή θα την ξαναέπαιρνα σίγουρα αλλά λίγο ακριβές οι μάσκαρα της l'oreal...

Αυτά ήταν τα empties μου κορίτσια , ελπίζω να σας άρεσαν , θα τα πούμε αύριο με ένα pharmacy haul.   
                                                                                                     Φιλάκια πολλά, Καλυψώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου