Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Κρέμα αναδόμησης μαλλιών Sunsilk

Γειά σας κορίτσια, το σημερινό πόστ είναι ένα review για την κρέμα αναδόμησης μαλλιών της  Sunsilk . Την χρησιμοποιώ πάνω από δύο μήνες σχεδόν καθημερινά μετά το λούσιμο και έχω μια ολοκληρωμένη άποψη γι'αυτήν.

Την βάζω σε βρεγμένα και καλά σκουπισμένα μαλλιά, και μετά τα χτενίζω ευκολότερα , αρχικά ήθελα να πάρω την μώβ συσκευασία που είναι για τέλεια λείανση , αλλά είπα να δοκιμάσω τη συγκεκριμένη γιατί ένοιωθα τα μαλλιά μου λίγο ταλαιπωρημένα .
Δεν είδα κάποια αξιοσημείωτη διαφορά αλλά με βοηθάει να ξεμπλέκω τα μαλλιά μου πιο εύκολα και τα μαλακώνει αρκετά. Δεν νομίζω ότι θα την ξαναπάρω , θα προτιμούσα την άλλη που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια. Δεν λέω οτι είναι ένα κακό προιόν αλλά δεν είδα κάτι εκπληκτικό στα μαλλιά μου , ίσως θα έπρεπε να δοκιμάσω όλη τη σειρά για την αναδόμηση αλλά επειδή έχω λιπαρά μαλλιά κάτι τέτοιο θα τα επιβάρυνε παραπάνω.

Αυτά από εμένα κορίτσια , θα τα πούμε σε ένα επόμενο πόστ, φιλάκια !


                                                                                                 Καλυψώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου