Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013

my night time skin care routine




Γειά σας κορίτσια, σας καλωσορίζω στο φοιτητικό μου μπάνιο, το σημερινό πόστ  έχει να κάνει με τα προιόντα ντεμακιγιάζ που χρησιμοποιώ και την περιποίηση που κάνω πριν κοιμηθώ κάθε βράδυ, εκτός αν έχω κάποιο ξέσπασμα ακμής ,συχνό φαινόμενο, τότε αλλάζω λίγο τα προιόντα που χρησιμοποιώ.
     (το note μου θυμίζει , να μην πειράζω τα σπυράκια μου, κακιά συνήθεια !!!!)
1. πρώτα χρησιμοποιώ μαντηλάκια καθαρισμού για να βγάλω το πολύ make up . Συνήθως τα pom pon με φυσικά συστατικά .
2. μετά με ένα δίσκο ντεμακιγιάζ και με το διφασικό ξεβαφτικό ματιών johnson's αφαιρώ μάσκαρα και γενικά το μακιγιάζ των ματιών.
3. Μετά πλένω το πρόσωπό μου με το καθαριστικό της avene για προβληματικές επιδερμίδες , τώρα τελευταία μου αφυδατώνει την επιδερμίδα, οπότε θα το χρησιμοποιώ όταν το δέρμα μου δεν θα είναι στα καλυτερά του. Καμιά φορά για αλλαγή χρησιμοποιω το scrub της garnier .
4. με ένα βαμβακάκι πάλι, και με το νεράκι της lierac περνάω το πρόσωπό μου για τυχόν υπολείμματα μακιγιάζ .
5. σειρά έχει η ενυδατική νυχτός της vichy που μου αρέσει πάρα πολύ, και η ενυδατική των ματιών της la roche posay για νεανικές επιδερμίδες που δεν μου αρέσει καθόλου και την χρησιμοποιώ για να τελειώσει, δεν έχω δεί καμιά διαφορά ουτε ενυδάτωση ούτε τίποτα μόνο μια αίσθηση δροσιάς.
εναλλακτικά καμιά φορά αντι για το βήμα 1 και 2 είναι το λάδι καθαρισμού της l'oreal ειδικά για ντεμακιγιάζ στο ντούζ . 
Αυτά ήταν τα προιόντα που χρησιμοποιώ για την περιποίηση του προσώπου, σε ένα άλλο πόστ θα σας δείξω τι κάνω όταν το δέρμα μου έχει ξεσπασμα ακμής. 

φιλάκια , Καλυψώ.

3 σχόλια:

  1. Ωραίο το ποστ σου! ναι ναι να το κάνεις το ποστ για την ακμή! ;)
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο όλα αυτά έχω χρησιμοποιήσει μόνο τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ!!! Έχω μέλλον ακόμα στις δοκιμές! Τα συγκεκριμένα τα μοβ πάντως δε μου άρεσαν καθόλου, μου είχαν φανεί πολύ στεγνά! Τα καλύτερα για εμένα είναι τα πράσινα με ceramides. Μου φαίνονται πιο υγρά απο όλα της σειράς.
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. maria , paliotera , tin anoixi -kalokairi as poume, pou eixa parei ta mantilakia ta mwv itan polu ugra, apo to fthinopwro k meta oses fores kai na ta pira den mou aresan itan toso stegna pou mou gdernan sxedon to proswpo, den ta sunistw ! ta roz einai polu ugra alla den mou aresei i murwdia tous, genika ta peiraxan polu ta pom pon !

      Διαγραφή