Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013

New Years eve pampering evening !

Γειά σας κορίτσια, έυχομαι να είχατε όλες υπέροχα χριστούγεννα και να έχετε έναν ευτυχισμένο χρόνο. Στο σημερινό ποστ θα σας δείξω πως θα υποδεχτώ τον καινούργιο χρόνο με τον πιο glamorous εαυτό μου, μπορεί να περνάμε δυσκολίες λόγω κρίσης αλλά δεν πιστεύω οτι αυτός είναι ο  λόγος για να μην περιποιηθούμε τον εαυτό μας αυτές τις γιορτινές μέρες , όχι για τους άλλους αλλά για εμάς. Ας μπούμε στο ψητό λοιπόν : Πρώτα αφού απολαύσω ένα χαλαρωτικό μπάνιο , με μάσκα μαλλιών και καλό scrub σώματος , θα συνεχίσω με απολέπιση προσώπου με το υπέροχο scrub donnavalente και ποιος δεν το ξερει εδωώ που τα λέμε, κοστίζει 5 ευρώ αλλά θα σας κρατήσει αιώνες!
συνεχίζουμε με πλύσιμο προσώπου με τον αφρό καθαρισμού της apivita δεν θα σχολιάσω το πιο τέλειο καθαριστικό προσώπου ever άμα κάποια βρει κάποιο καλύτερο να μου το πεί ! :P 
μετά σειρά έχει η μάσκα ! ανάλογα με τις ανάγκες του δέρματός μου και η κατάλληλη μάσκα . Αν έχω ατέλειες θα χρησιμοποιήσω μια καθαριστική όπως αυτή της frezyderm η της apivita με πρόπολη, αλλιώς κάποια για λάμψη ή ενυδάτωση.
όσο αφήνω τη μάσκα να κάνει τη δουλίτσα της , ενυδατώνω το σώμα μου με την αγαπημένη μου λοσιόν για αυτή την περίοδο την purely pampering της dove ( τι πιο κατάλληλο ; ) 
όταν η μάσκα σκληρύνει και είναι έτοιμη για αφαίρεση θα πλύνω το πρόσωπό μου με κρύο νερό και θα βάλω την ενυδατική ματιών και προσώπου.
δεν θα παραλείψω τα χείλη καθώς χρειάζονται καλή απολέπιση για να στρώσουν τα έντονα γιορτινά κραγιόν ! 
τελευταίο άφησα το μανικιούρ καθώς θέλει  αρκετή ώρα για να στεγνώσει το βερνίκι, η επιλογή μου για φέτος είναι μαύρο μανό με χρυσό glitter στο παράμεσο , για βάση και γυαλιστικό αγαπώ αυτά της elixir 
αυτό ήταν το πόστ μου κορίτσιαέτσι σκέφτομαι να υποδεχθώ τον νέο χρονό με λαμπερή επιδερμίδα και υπέροχο μανικιούρ, ευχομαι καλή χρονιά σε όλες σας και στις οικογένειές σας, φιλάκια πολλά!!!                    *Καλυψώ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου