Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

what's in my shower tag ! + Reviews


Γειά σας κορίτσια, ελπίζω να είστε όλες καλά ! Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί η Μαρία από το my own beautiful world με έκανε tag για να κάνω το σημερινό και πολύ ενδιαφέρον κατά την γνώμη μου tag. Μ´αυτό το tag έχουμε την ευκαιρία να "τρυπώσουμε" η μία στο μπάνιο της άλλης και να δούμε τι προιόντα χρησιμοποιει , ώστε να πάρουμε ιδέες για να ανανεώσουμε τα προιόντα μας !
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ! Νόμιζα ότι είναι περίεργο να έχω τόσα προιόντα στο μπάνιο μου , για ένα άτομο, αλλα βλέποντας τα πόστ των άλλων κοριτσιών καθησυχάστικα, δεν είμαι η μόνη λοιπόν !
ομάδα Νο.1 toni&guy shampoo for fine hair δεν με ενθουσίασε αυτό το σαμπουάν είναι υπερτιμημένο , κάνει την ίδια δουλειά με όλα τα σαμπουάν για όγκο που έχω δοκιμάσει , δεν μου φταίει σε κάτι αλλά λόγω τιμής και ονόματος περίμενα θαύματα ! Aussie 3 minute miracle αααα τι να πώ για αυτό το προιόν το λατρεύωωω και ποιά είμαι εγώ να πώ κακό για την aussie, λατρεία , θα την πάρω ξανά και ξανά και ξανά ! να μην σχολιάσω την μυρωδιά , απλά υπέροχη !!!
gommage body scrub sephora πολύ καλό scrub δυνατοί κόκκοι , δεν λιώνουν , κάνουν καλά την δουλειά τους , τελειώνει τώρα αλλά θα δοκιμάσω κάτι άλλο, έχω βάλει πολλά scrub στο μάτι ! 
ομάδα Νο.2 Johnson's baby shampoo καλό και αγαπημένο , επειδή λούζομαι κάθε μέρα , για να μην νοιώθω τύψεις ότι καταστρέφω τα μαλλιά μου αλλά και το δέρμα του κεφαλιού χρησιμοποιώ Johnson's plus οτι μ´αρέσει η μυρωδιά του. Gliss Schwarzkopf asian strait conditioner από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει, αφήνει τα μαλλιά μεταξένια καλύτερο ακόμα και από μερικές μάσκες που έχω δοκιμάσει ( syoss π.χ.) Κορρές αφρόλουτρο γάλα καρύδας και γλυκιά βανίλια, το αγαπώ πολύ , πάντα έχει την θεσούλα του στο μπάνιο μου !
ομάδα Νο.3 Dove purely pampering τι να πώ κ για αυτό , εσείς με κάνατε να το αγοράσω (beautybloggers) και το λάτρεψα ειδικά με την αντίστοιχη ενυδατική μετά είναι υπέροχο, και ξέρω οτι πολλές από εσάς χρησιμοποιείτε αυτο τον συνδυασμό ! δικαιολογημένα! bepanthol υγρό καθαρισμού ευαίσθητης περιοχής , την κάνει την δουλειά , δεν θα επεκταθώ , χαχαχα.
Αυτό ήταν το tag κορίτσια ελπίζω να το απολαύσατε όσο και εγώ, κάνω tag όποια το διαβάζει, θα τα πούμε σύντομα , φιλάκια πολλά      

                                                                                                      Καλυψώ.

1 σχόλιο:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ που το έκανες χαίρομαι που σου άρεσε το tag!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή