Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2014

Empties #2

Γειά σας κορίτσια ,

Ελπίζω να είστε όλες καλά, και σε όσες έχετε εξεταστική σαν εμένα σας εύχομαι καλή επιτυχία ! πάμε να δούμε τα empties γιατί είναι αρκετά ...
 
Προιόντα ντεμακιγιάζ : δίσκοι ντεμακιγιάζ lidl και μάρκα μασούτης, του lidl τους λατρεύω ίσως ο μόνος λόγος για να πάω στα lidl είναι οι δίσκοι ντεμακιγιάζ ! υπέροχοι, δεν χνουδιάζουν, δεν λιώνουν, δεν παθαίνουν τίποτα ! είναι μεγάλη συσκευασία, υπέροχη ποιότητα και σε εξευτελιστική τιμή. Του μασούτη είναι μια χαρά τους αγοράζω όταν δεν βρίσκω του lidl.
Pom pon with argan oil  ό,τι έχει φυσικά συστατικά με δελεάζει, έχω πάρει πολλά πακέτα, αλλά έχουν αλλάξει την σύσταση , είναι πολύ πιο στεγνά από όταν πρωτοβγήκαν , με απογοήτευσαν τώρα τελευταία , δεν τα ξαναπαίρνω ! 
Νivea απαλή λοσιόν ντεμακιγιάζ ματιών, καλή ήταν , αφαιρούσε σχετικά εύκολα την απλή μάσκαρα , θα την ξαναέπαιρνα, μερικές φορές όμως μου έτσουζε τα μάτια...

Αφρόλουτρα: dove purely pampering shue butter with warm vanilla , το λατρεύω για αυτή την περίοδο την χειμερινή, όλα του μου αρέσουν και κυρίως ότι διαρκεί το άρωμά του στο δέρμα μου μετά από το ντούζ , έχω ένα ακόμη μέσα στο μπάνιο μου .
Κορρές γάλα καρύδας, πολύ καλό και αυτό, όμως νομίζω οτι μυρίζει περισσότερο βανίλια, στο πλάι της συσκευασίας λέει κιόλας οτι περιέχει, θα το ξαναπάρω μου άρεσε πολύ ! 
Μαλλιά : σαμπουάν sephora strawberry raspberry το συγκεκριμένο ήταν σε ένα σετάκι δώρου, το χρησιμοποίησα για αφρόλουτρο όμως ...
Gliss asia straight conditioner άλλο ένα καταπληκτικό κοντίσιονερ από την gliss, όποιο και αν δοκίμασα μου άρεσε , αφήνει τα μαλλιά μεταξένια ! τώρα αγόρασα αυτό για τα βαμμένα μαλλιά, γιατί έκανα ανταύγειες οπότε χρειαζόμουν προστασία χρώματος, θα το ξαναέπαιρνα στο μέλλον όμως .
Πρόσωπο: τελείωσα άλλη μια κρέμα aqualia thermal legere vichy την λατρεύω, δεν είναι λιπαρή και ενυδατώνει πολύ καλά, εννοείται την ξαναγόρασα !! 
essence all about matt! ούτε να την έτρωγα αυτή την πούδρα, πολύ καλή για την τιμή της, τώρα όμως αφού εξοικειώθηκα με αυτό το είδος πούδρας και ξέρω οτι με βολεύει απίστευτα αγόρασα την make up forever hd για να κάνω σύγκριση, αλλά και γιατί ήθελα κάτι πιο ποιοτικό για το δέρμα μου.

Αυτό ήταν το πόστ κορίτσια, ελπίζω να σας άρεσε, έρχονται τουλάχιστον άλλα δύο empties posts γιατί η σακούλα που τα μαζεύω κοντεύει να εκραγεί! (Αφήστε μου σχόλια, πείτε μου την γνώμη σας για τα προιόντα , αν τα έχετε δοκιμάσει κι αν όχι τι θα θέλατε να δοκιμάσετε)
                                                                                 

να είστε όλες καλά, φιλάκια πολλά , Καλυψώ.


4 σχόλια:

  1. πολύ ωραια όλα!!! το ντεμακιγιάζ ματιων της nivea το λατρευω!!! και το βρισκω και σε πολύ καλη προσφορα 1+1 :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι δίσκοι του lidl θεωρώ οτι δεν είναι καθόλου απαλοί,ειδικά η πλευρά με τις γραμμες είναι απαίσια.Τι να πω μάλλον έχω ευαίσθητο πρόσωπο..χεχε
    Η λοσιόν της nivea είναι μεγάλη λατρεία..
    Σίγουρα θέλω να δοκιμάσω τα αφρόλουτρα της dove.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nai i losion einai arketa kali, sxetika me tous diskous, thn anaglifi pleura tin xrhsimopoiw gia to prwsopo kanei kai mia psiloapolepisi, alla gia ta matia opwsdipote apo tin alli pou einai pio malakh ! :)

      Διαγραφή
  3. Τα μαντηλάκια πον-πον (πράσινα) είναι πολύαγαπημένα! το ντεμακιγιάζ της nivea έτσουζε και τα δικά μου μάτια και δεν το ξαναπήρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή