Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

glowbox Ιανουαρίου 2014


Γειά σας κορίτσια το σημερινό μας θέμα είναι το glowbox ιανουαρίου, πρώτη φορά παρήγγειλα το συγκεκριμένο κουτάκι ! αλλά έχω δοκιμάσει όλα τα άλλα συνδρομητικά κουτιά που κυκλοφορούν ώστε να έχω πλέον μια εμπεριστατωμένη άποψη...
Το πρώτο πράγμα που πρόσεξα ήταν η περιποιημένη συσκευασία του, απ´όλα τα κουτιά έχει την καλύτερη ! το πιο καλής ποιότητας κουτί θα έλεγα. Έκανα την παραγγελία μου την τρίτη και μου έφτασε σήμερα πέμπτη πρωί, καθόλου άσχημα ε;! 
Πριν το παραγγείλω είδα τα κουτιά των άλλων κοριτσιών για να δώ αν μου αρέσει το περιεχόμενο αυτού του μήνα, μόλις είδα τις κρέμες της εταιρίας exelia που πολύ καιρό ήθελα να δοκιμάσω έκανα αμέσως την παραγγελία μου.
Παμε να το δούμε αναλυτικά:
1.Το βερνίκι μου άρεσε πολύ και χαίρομαι που μου έτυχε τοσο καλή απόχρωση γιατί κάποιες άλλες που είδα σε άλλα blog δεν μου άρεσαν καθόλου.
2.Οι πολυπόθητες κρέμες , ο λόγος που πήρα το κουτί, ανυπομονώ να τις δοκιμάσω!
3.Πολύ καλή η επιλογή της συγκεκριμένης κρέμας , την δοκίμασα το πρωί αφησε τα χέρια μου πολύ απαλά , το άρωμά της όμως δεν μου άρεσε και πολύ... είδομεν...
4.Το liposan-ακι καλό φαίνεται δεν το είχα ξαναδοκιμάσει, ενδιαφέρον άρωμα έχει πάντως , και είναι και άχρωμο πολύ θετικό ,γιατί τα βυσσινί κοκκινωπά ενυδατικά που αφήνουν αυτό το χρώμα τα σιχαίνομαι.
5.Τις αμπούλες δεν τις δοκίμασα , αλλά ένα μπράβο που τις είχαν τυλιγμένες τόσο καλά !! και μια μια να μην ακουμπανε και σπάσουν.
Γιατί να ξέρετε, η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά !

Αυτό ήταν το πρώτο μου glowbox εμένα μου άρεσε, και μπορεί να το ξαναγοράσω, αν ήταν και 2-3 ευρώ οικονομικότερο, ακόμη καλύτερα !!


φιλάκια πολλά, Καλυψώ.

11 σχόλια:

  1. Ωραια τα προιοντα που περιειχε! Να τα χαρεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια απόχρωση στο βερνίκι σου έτυχε!! Να τα χαρεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το βερνίκι είναι φοβερό όμως!
    Να τα χαρείς όλα!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία πραγματάκια!! Να τα χαρείς!!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφα φαινονται, με γεια σου ^^ περιμενω γνωμη για τις αμπουλες φαινονται ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έγινα μέλος στο blog σου. Please γίνε και εσύ στο δικό μου irenesolo.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Great post! I love your blog!
    Do you like to follow each other? Let me know.
    Maggie from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.ru/2014/02/one-day.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξετρελαθηκα, αλλά γενικα μου εχει φυγει αυτο με τα κουτια...

    Εχεις βραβειάκι!
    http://motherofpearlreflections.blogspot.gr/2014/02/liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή