Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014

My valentine's nails

Γειά σας κορίτσια,
ελπίζω να είστε όλες καλά. Σήμερα θα σας δείξω ένα πανεύκολο σχεδιάκι για κομψά κ όμορφα νύχια. Για αλλαγή δεν θα είναι κάτι με καρδούλες αλλά θα είναι ρόζ, το χρώμα που αρμόζει σε μια τέτοια ρομαντική ημέρα.
Θα χρειαστέιτε :
ένα τσιμπιδάκι
 base coat
 top coat 
 2 χρώματα της επιλογής σας
εγώ διάλεξα γκρί για την βάση, και ρόζ για το σχέδιο


Ξεκινάμε την βάση μας, αφού στεγνώσει περνάμε το χρώμα επιλογής μας σε όλα τα νύχια.
Όταν στεγνώσει πολύ καλά , σε ένα χαρτάκι σταζουμε μια σταγόνα από το βερνίκι για το σχέδιο, με την στρογγυλεμένη μύτη από το τσιμπιδάκι βουτάμε και ακουμπάμε ελαφρά πάνω στο νύχι, κάνουμε τα πουά όπως μας φαίνεται καλύτερα. Εγώ προτίμησα τον παράμεσο, εσείς εαν το επιθυμείτε μπορείτε να κάνετε περισσότερα νύχια, μόλις στεγνώσουν καλά τα σχέδια , περνάμε το top coat σε όλα τα νύχια.

Δεν ήταν πανεύκολο ? ελπίζω να σας άρεσαν ! και χωρίς να αγοράσουμε dotting tool !!!! αν σας χαλάσει κανένα τσιμπιδάκι εκμεταλλευτείτε το!
   
 φιλάκια ,   Καλυψώ.

8 σχόλια:

  1. Νόμιζα πως σε ακολουθούσα ήδη! Καλά που το είδα στο Instagram!
    Τέλειο το σχεδιάκι! Φιλιά Καλυψώ μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ γλυκιά μου , μπορεις να μου αφήσεις λινκ για το μπλόγκ σου γιατί δεν το βρίσκω ; φιλακια πολλά !

      Διαγραφή
  2. Πολύ απλό και όμορφο! Η ιδέα με το τσιμπιδάκι πολύ έξυπνη! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ! :-)
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ ! και εγώ έχει χρόνια που το έχω δει αλλά το είχα ξεχάσει :)

      Διαγραφή
  3. Πόσο ωραίο σχεδιάκι <3 Και ο συνδυασμός των χρωμάτων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ !!! μου αρέσει και εμένα πολύ το γκρί ρόζ !

      Διαγραφή